Diensten opbouw

Benieuwd naar onze dienstverlening? We kunnen u van dienst zijn aan de hand van de onderstaande opbouw.

Schijf 1 - Inrichten

De eerste schrijf vormt de basis van ieder ICT-systeem. Het is niet de belangrijkste, maar wel de schrijf waarop u moet kunnen bouwen. De hardware dient betrouwbaar en stabiel te functioneren, de verbindingen dienen snel en veilig te zijn, uw medewerkers dienen te weten wat van hen verwacht wordt en dat zij dienen daadwerkelijk de kennis in huis te hebben om deze taak met plezier te kunnen uitvoeren.

Schijf 2 - Beheren

Een geautomatiseerd ICT-systeem voor uw organisatie is geen product, het is een proces dat continu bewaakt en onderhouden dient te worden. Dit is de taak van systeembeheerder of de netwerkbeheerder. Deze vertaalt data in informatie. De windows server specialist zorgt dat de toegang tot de verschillende informatiebronnen van uw netwerk beschikbaar is. Heeft u deze gegevens in de cloud zitten of lokaal op uw eigen server park opgeslagen? Ze dienen te allen tijde beschikbaar te zijn voor alle apparaten zoals computers, laptops, tablets en telefoons.

Schijf 3 - Innoveren

Uw ICT systeem functioneert, u kunt de dienstverlening of de producten leveren aan uw klanten dus u bent tevreden. Stilstand is achteruitgang, dus het is van belang om te zoeken naar naar een betere, goedkopere, makkelijke oplossing om dit te blijven doen of beter doen dan uw concurrenten. Door middel van consultancy kunnen wij uw systeem uitlichten en innoveren, om met de tijd mee te gaan. Wij optimaliseren processen en waar nodig kunnen wij aanvullende software of koppelingen ontwikkelen.

Schijf 4 - Strategisch advies

MicroSens heeft ervaring met het adviseren op management niveau, bijvoorbeeld over de te nemen acties om vooruit te blijven lopen op uw concurrenten. We helpen u zich te onderscheiden en vooral uw klanten bijzonder te laten voelen bij uw product of dienst. ICT helpt u op basis van Business Intelligence de juiste beslissingen op tijd te nemen.

Informatie- en communicatietechnologie worden door steeds meer bedrijven geïntegreerd in de kernactiviteiten. Simpelweg gezegd: zonder de juiste inzet van ICT overleven bedrijven het niet. Dit betekent dat uw ICT-afdeling op de juiste manier dient in te spelen op de vernieuwde vraag van uw organisatie, zoals de vraag naar kostenreductie en een goede samenwerking met de business.
  • ICT is een continu proces
  • Een ICT-systeem werkt niet zonder goed opgeleide mensen
  • ICT wordt steeds meer een kerntaak